Н А К А З

18.03.2021 р. № 68

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання  для учнів 5-10 класів закладу

освіти під час карантину

 

  На виконання рішень регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації від 17.03.2021 року протокол № 6 та комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Білозерської селищної ради від 17 березня 2021 року протокол № 3, наказу управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради Херсонського району Херсонської області , у зв’язку із зростанням показників захворюваності здобувачів освіти та педагогічних працівників області на гостру респіраторну хворобу COVID-19 та з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести з 18 березня по 03 квітня 2021 року (без урахування канікулярного періоду) на дистанційне навчання учнів 5 – 10 класів закладу освіти.

2. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

2.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

2.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

2.3. месенджерів: Viber Facebook.         

3. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

4. Адміністрації закладу:

4.1. Довести до відома рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації батькам  та учням закладу освіти.                    .                                             18.03.2021 року

4.2. Застосувати заборону відвідування закладу освіти здобувачами, якщо на самоїзаляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш ніж 50 % здобувачів освіти та персоналу закладу.                                       Невідкладно

5. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

6.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

6.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                                            Постійно

7. Педагогічним працівникам:

7.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 5-10 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

7.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

7.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                 Постійно

7.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                           Постійно

7.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

7.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

7.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

7.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

7.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

7.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

7.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

7.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

7.13. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

7.14. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

7.15. Проводити онлайн-заняття гуртків.

8. Класним керівникам 5-10 класів:

8.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 18 березня по 03 квітня 2021 року.               18.03.2021 р. 

8.2. Контролювати виконання учнями завдань.                                                Постійно

8.3. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                                                        Постійно

8.4. Здійснити облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.                                                                 Постійно

8.5. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

8.6. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                                                    Постійно

9. Сестрі медичній Усятицькій Н.М.:

9.1. Здійснювати контроль за відвідуванням закладу освіти учнями 1-4 та 11 класів.

                                                                                                                              Постійно

9.2. Повідомити адміністрацію закладу відсоток здобувачів та персоналу закладу, які перебувають на самоізаляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19.                       

                                                                                                                              Невідкладно

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                         І.А. Поліщук

Н А К А З

31.03.2021 р. № 75

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання  для учнів 1-11 класів закладу

освіти з 05 по 16 квітня 2021 року

 

  На виконання рішень регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації від 26.03.2021 року протокол № 7 та комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Білозерської селищної ради від 26 березня 2021 року протокол № 5, наказу управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради Херсонського району Херсонської області від 26.03.2021 року № 24 «Про проведення весняних канікул та роботу закладів освіти в умовах ускладнення епідемічної ситуації», у зв’язку із зростанням показників захворюваності здобувачів освіти та педагогічних працівників області на гостру респіраторну хворобу COVID-19 та з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести з 05 по 18 квітня 2021 року на дистанційне навчання учнів 1-11 класів закладу освіти.

2. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

2.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

2.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

2.3. месенджерів: Viber Facebook.            

3. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

4. Адміністрації закладу:

4.1. Довести до відома рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації батькам  та учням закладу освіти.                    .                                             До 02.04.2021 року

4.2. Заборонити проведення до 18 квітня 2021 року батьківських зборів, роботу гуртків, а також проведення екскурсій та поїздок.                                       Невідкладно

5. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

6.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

6.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                                               Постійно

7. Педагогічним працівникам:

7.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 1-11 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

7.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

7.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                                          Постійно

7.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                           Постійно

7.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

7.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

7.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

7.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

7.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

7.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

7.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

7.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

7.13. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

7.14. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

7.15. Проводити онлайн-заняття гуртків.

8. Класним керівникам 1-11 класів:

8.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 05 по 16 квітня 2021 року.                             До 02.04.2021 р. 

8.2. Контролювати виконання учнями завдань.                                                Постійно

8.3. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                                                        Постійно

8.4. Здійснювати облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.                                                                 Постійно

8.5. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

8.6. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                                                    Постійно

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                           І.А. Поліщук

Н А К А З

29.12.2020 р. № 419

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання у закладі освіти під час карантину

 

   Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року за № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-2», листа Міністерства освіти і науки України від 15.12.2020 року № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень», Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-609 від 02.11.2020 р. «Щодо організації дистанційного навчання», на підставі рішення педагогічної ради 7 протокол № 7 від 28.12.2020 року

 

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання в закладі освіти з 11 по 22 січня 2021 року.

2. Визначити робоче місце педагогічних працівників за їх місцем проживання.

3. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

3.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

3.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

3.3. месенджерів: Viber Facebook.       

4. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

5. Затвердити механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання у закладі освіти (додаток 1).

6. Затвердити такий запис сторінки навчального предмета під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання (правої сторони) у класному журналі. (додаток 2).

7. Адміністрації закладу:

7.1. Узгодити рішення педагогічної ради з батьківським комітетом та учнівським самоврядуванням закладу освіти.                                 До 11.01.2021 року

7.2. Регулярно відстежувати результати навчання учнів, а також (за потреби) надавати їм підтримку в освітньому процесі.                                   Постійно

7.3. Cтворити робочу групу та перевірити санітарний стан стін, стель, штучного освітлення усіх приміщень, зонування сходів, маркування меблів, спеціального та санітарного одягу, інвентарю для прибирання (умови його зберігання), розміщення робочих столів в класних кімнатах, стан навчальних меблів, дотримання вимог до кабінету інформатики, комп’ютерної техніки та використання інтерактивної дошки і проєкційного екрану, розміщення Wi-fi роутерів, дотримання вимог до ґанку будівлі та благоустрою території.                                                 До 29.12.2020 року 

7.4. Переглянути інструкцію з техніки безпеки для кабінету інформатики та наявність наочної інформації щодо дотримання правил техніки безпеки в спортивній залі.                   

                                                                                           До 18.01.2021 року

   7.5. Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу через «круглі столи»,

   звернення до батьків в дистанційному режимі щодо правил роботи із   

   самообслуговування учнів (наказ по закладу) та нових вимог організації харчування  

   учнів, впровадження нових стандартів здорового харчування.   До 05.02.2021 року

  7.6 Сформувати заходи, визначити строки виконання невідповідностей до вимог   

  Санітарного регламенту (за потреби).                       До 12.02.2021 року

8. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

9. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

9.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

9.2. Інформувати вчителів про можливості, які надають освітні платформи для саморозвитку та підвищення кваліфікації.                   Постійно

9.3. Попередити педагогів закладу освіти, що заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, буде відтерміновано до нормалізації епідеміологічної ситуації.                                               До 05.01.2021 року

9.4. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                             Постійно

9.5. Моніторити та контролювати в дистанційному режимі, як педагогічні працівники дотримуються вимог пункту 11 цього наказу.             Постійно

10. Педагогічним працівникам:

10.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 1-11 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

10.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

10.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                 Постійно

10.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                            Постійно

10.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

10.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

10.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

10.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

10.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

10.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

10.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

10.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

10.13. Підготувати звіт про виконання освітніх програм під освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.         За планом

10.14. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

10.15. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

10.16. Проводити онлайн-заняття гуртків та груп продовженого дня.

11. Класним керівникам 1-11 класів:

11.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 11 по 22 січня 2021 року.                 До 05.01.2021 року

11.2. Консультувати учнів та їх батьків про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання та методи його запровадження в телефонному режимі.                                                       Постійно

11.3. Контролювати виконання учнями завдань.          Постійно

11.4. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                     Постійно

11.5. Здійснити облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

11.6. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

11.7. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                  Постійно

12. Практичному психологу Толмач Д.І.:

12.1. Організувати роботу психологічної служби з використанням технологій дистанційного навчання.

12.2. Підтримувати зв'язок з учасниками освітнього процесу та надавати їм консультації.

12.3. Скласти план самоосвіти.

13. Учителю-логопеду Зубик Д.В.:

13.1. Організувати роботу з учнями з використанням технологій дистанційного навчання.

13.2. Скласти план самоосвіти.

14. Сестрі медичній Усятицькій Н.М.:

14.1. Ознайомити всіх працівників із Санітарним регламентом, провести необхідні санітарно-гігієнічні навчання.                                        До 29.12.2020 р.

14.2. Здійснювати контроль за своєчасним проходженням медичних оглядів усіх працівників закладу та наявністю особових медичних книжок нового зразку.   Постійно

14.3. Переглянути графіки та режими прибирання, провітрювання спортивної зали, класних кімнат, туалетних кімнат, миття вікон, з метою контролю виконання даних графіків.                                                                           До 18.01.2021 року

14.4. Призначити відповідальних осіб за миття вікон, зберігання та заміну перегорілих ламп.                                                                                До 15.01.2021 року

14.5. Виявити дітей, у яких є протипоказання для роботи в кабінеті інформатики.

                                                                                            До 05.02.2021 року

15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                      І.А. Поліщук

Н А К А З

28.09.2020 р. № 286

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про переведення та організацію

дистанційної форми

навчання для учнів 3 класу

 

   На виконання протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 21 від 28 вересня 2020 року, з метою запобігання розповсюдження вірусу у період складної епідемічної ситуації,

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести на дистанційне навчання 3 клас здобувачів освіти з 28 вересня до 9 жовтня 2020 включно.

2. Перевести на дистанційну роботу вчитеял 3 класу Гурінову Т.Г. з 28 вересня до 9 жовтня 2020 року включно.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

3.1. Організувати проведення занять педагогами за допомогою технологій дистанційного навчання.                                                                                                             28.09.2020 року

3.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями навчальних програм, Освітньої програми закладу.                                         Постійно

4. Класоводу 3 класу Гуріновій Т.Г. та вчителям – предметникам 3 класу:

4.1. Підібрати завдання для опрацювання навчального матеріалу, виходячи з календарного планування.                                                                                                        До 28.09.2020 року

4.2. Повідомити через комунікаційні засоби зв’язку учнів та батьків про теми уроків з предметів навчального плану, зміст домашнього завдання, інформаційні ресурси, які можуть використовуватися для навчально-пізнавальної роботи учнями на період впровадження дистанційної форми навчання (28.09– 09.10.2020 р.).

4.3. Використовувати освітні веб-ресурси, платформи дистанційного навчання, онлайн-курси, відео-уроки, зокрема платформа для проведення онлайн—занять Zoom, ПЗ для інтернет-телефонії -Skype,  застосунок VoIP для смартфонів –Viber, платформа «На урок».

4.4. Не перевантажувати учнів домашніми завданнями.

4.5. Відтермінувати заповнення шкільної документації, зокрема класного журналу у друкованому вигляді, до закінчення терміну самоізоляції.

4.6. Здійснювати записи до класного журналу відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі із зазначенням тематики навчального матеріалу, домашніх завдань, форми роботи (дистанційні онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції, тестування тощо).

5. Класним керівникам 1-11 класів провести позаплановий інструктаж № 31 про дотримання учнями обмежень задля запобігання ГРВІ-COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2.                                                                                                                       До 01.10.2020 року

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                                           І.А. Поліщук