Н А К А З

07.09.2020 р. № 249

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про порядок вивчення стану

викладання навчальних дисциплін

у 2020/2021 навчальному році

 

   Відповідно до Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Томинобалківського закладу повної загальної середньої освіти Білозерської селищної ради, для виконання річного плану роботи закладу освіти на 2020/2021 навчальний рік, з метою якісного вивчення стану викладання навчальних базових дисциплін та проведення моніторингу рівня знань, умінь і навичок учнів,

 

НАКАЗУЮ:

1. Здійснити вивчення стану викладання нижчезазначених навчальних дисциплін та провести моніторинг рівня знань, умінь і навичок учнів у такі терміни:

1.1. зарубіжна література – вересень-жовтень;

1.2. трудове навчання, основи здоров’я, образотворче мистецтво – жовтень-листопад;

1.3. історія, правознавство, курс «Громадянська освіта» - грудень-січень;

1.4. навчальні дисципліни у 1 класі січень-лютий;

1.5. навчальні дисципліни у 3 класі – січень-лютий;

1.6. біологія і екологія – лютий-березень;

1.7. фізична культура вересень-травень;

1.8. Захист України - вересень-травень.

2. Створити комісію для вивчення стану викладання та рівня знань, умінь і навичок учнів закладу освіти у такому складі:

-   голова комісії – Поліщук І.А. - директор закладу освіти;

-   заступник голови комісії – Ступніцька С.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи, голова методичної ради;

-   заступник голови комісії Крупнова О.О. - заступник директора з виховної роботи.

Члени комісії:

-     Козарик О.О. – вчитель природничо-математичного циклу;

-     Клочкова Л.В. – вчитель гуманітарного циклу;

-     Рєзніченко О.В. - класний керівник 6 класу.

Членам комісії відвідати уроки  вчителів та подати висновки та пропозиції заступникам директора закладу освіти.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

3.1. Забезпечити проведення контрольних робіт у 5-11-х класах згідно з графіком.                                                   

                                                                                                      Вересень, грудень, травень

3.2. Проаналізувати, узагальнити та систематизувати отримані при перевірці дані та підготувати проекти наказів про стан викладання навчальних дисциплін, зазначених у п. 1.

3.3. Вивчити та розглянути на засіданні педагогічної ради такі питання:

- Інноваційна діяльність закладу в системі формування компетентної особистості  (жовтень 2020 року).

- Компетентнісно-орієнтований урок як механізм забезпечення якості освіти (березень 2021 року).

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                   І.А. Поліщук

Н А К А З

07.09.2020 р. № 248

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію та структуру методичної роботи

в закладі освіти у 2020-2021 навчальному році

 

   Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх шкіл України, Рекомендацій щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної освіти, з метою організації та продовження методичної роботи з педагогічними кадрами закладу освіти у 2020-2021 навчальному році, підвищення рівня освітньої роботи, здійснення ґрунтовного аналізу діяльності педагогічного колективу в цілому й окремих учителів, забезпечення їх готовності до опрацювання проблемних питань педагогічної діяльності,

 

НАКАЗУЮ:

1. У 2020-2021 навчальному році працювати над ІІІ етапом науково-методичної проблеми області «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

2. У 2020-2021 навчальному році розпочати роботу над методичною проблемою Томинобалківського закладу повної загальної середньої освіти «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті НУШ» (І рік).

3. Безпосереднє керівництво методичною роботою покласти на методичну раду закладу.

4. Затвердити склад методичної ради закладу освіти (МР):

- голова МР, заступник директора з навчально-виховної роботи – Ступніцька С.В.;

- заступник голови МР, заступник директора з виховної роботи – Крупнова О.О.;

- вчитель гуманітарного циклу – Клочкова Л.В.;

- вчитель природничо-математичного циклу – Козарик О.О.;

- вчитель початкових класів – Шульган В.В.;

- соціальний педагог – Бевзенко Д.Ф.;

- практичний психолог – Толмач Д.І.;

- вчитель географії, класний керівник 6 класу – Рєзніченко О.В.

5. Методичну роботу у 2020-2021 навчальному році організувати за такими формами:

5.1. Колективні форми роботи:

- творча група з питань роботи над науково-методичною проблемою області та закладу освіти;

- методичні оперативні наради;

- педагогічні ради;

- наради при директорові;

- психолого-педагогічні семінари, майстер-класи, семінари-тренінги;

- творчі звіти вчителів-предметників;

- поширення перспективного педагогічного досвіду.

5.2. Індивідуальні форми роботи:

- індивідуальні консультації;

- взаємовідвідування уроків і позакласних заходів;

- самоосвіта;

- наставництво.

6. Методичній раді закладу освіти:

6.1. Спрямувати методичну роботу у 2020-2021 навчальному році на реалізацію обласної науково-методичної проблеми та закладу освіти.

6.2. Організувати науково-методичний супровід діяльності загальної середньої освіти, забезпечити наступність освітньої роботи між початковою та базовою школою.

6.3. Впроваджувати науково-методичні ідеї та інноваційні технології у педагогічну практику закладу освіти.

6.4. Створювати організаційні умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення педагогічної компетентності вчителів.

6.5. Консультування педагогічних працівників, надання науково-методичної допомоги та залучення їх до участі у професійних конкурсах.

6.6. Надавати методичну допомогу та консультації з питань атестації педагогічних кадрів.

6.7. Створити у закладі освіти систему роботи з обдарованою учнівською молоддю.

6.8. Здійснювати організаційно-методичний супровід діяльності бібліотеки.

7. Проводити засідання педагогічної ради закладу освіти 2 рази в семестр; наради при директорові – 1 раз на місяць.

8. Проводити дні відкритих дверей, відкриті уроки, виховні заходи та предметні тижні.                                                         

                                                                                                                            Протягом року

9. Забезпечити участь педагогічного колективу та учнів у проведенні наступних науково-методичних заходів:

- конкурсах педагогічної майстерності;

- І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (жовтень – грудень 2020 р.);

- забезпечити вдосконалення науково-методичної роботи з обдарованим дітьми.

                                                                                                                           Протягом року                                                                                                                                                                           

10. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

10.1. Посилити внутрішкільний контроль з огляду на наявність системи відвідування уроків, якості їх проведення.

10.2. Організувати методичний супровід організації, підготовки, проведення зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації.

10.3. Проводити  індивідуальну роботу з учителями з питань самоосвіти.

10.4. Проводити індивідуальну роботу з учителями, які проходять атестацію, з метою підвищення фахової майстерності.

10.5. Організувати проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації.

                                                                             Протягом 2020-2021 навчального року

10.6. Підвищувати психологічну компетентність учасників освітнього процесу через залучення до роботи в різних колективних заходах практичного психолога.

11. Контроль за виконанням даного наказу та проведенням методичної роботи в закладі освіти покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

 

 

Директор закладу                               І.А. Поліщук

Н А К А З

02.09.2020 р. № 232

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію вивчення 

предмета «Фізична культура»

у 2020/2021 навчальному році

 

На виконання Національної доктрини розвитку фізичної культури і спорту України, 

Закону України «Про фізичну культуру і спорт», наказу Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України від 25.07.2005 № 153 «Перелік типового обладнання і спортивного інвентарю спортивних і тренажерних залів для загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних навчальних закладів, споруд масового користування», наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2005 № 458 «Про затвердження Положення про організацію  фізичного виховання і масового  спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних закладах України», спільного наказу Міністерства охорони здоров`я України та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009  № 518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2010 № 521 «Про затвердження правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020  №  1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», діючих навчальних програм з фізичної культури та навчальних програм для спеціальних медичних груп, з метою формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки, гармонійного розвитку природних здібностей та психічних якостей, використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя      

 

НАКАЗУЮ:

1. Вчителям предмета «Фізична культура» Кондрашовій В.В., Поліщуку В.Л., Гончарову О.В. та Клочкову М.М.:

1.1. Організувати  та проводити  викладання  предмета «Фізична культура» в 2020/2021  навчальному році відповідно до навчальних програм, які мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України.                                 Протягом  2020/2021 н.р.

1.2.  Спланувати спортивно-масову та фізкультурно-оздоровчу роботу на 2020/2021  навчальний рік в окремому розділі річного плану роботи закладу освіти. 

                                                                                               До 14.09.2020 року

1.3.  Розглянути можливість щодо залучення учнів старших класів до участі у шкільних фізкультурно-оздоровчих заходах.                                     Протягом 2020/2021 н.р

1.4.  Забезпечити ознайомлення учнів 1-11 класів з «Правилами безпеки під час проведення занять з фізичної культури та спорту в загальноосвітніх навчальних закладах», затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2010 № 521.                                                                                     До 09.09.2020 року

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.: 

2.1.Скласти проект  наказу по школі про віднесення учнів за станом здоров’я до медичних груп та створення спеціальних медичних груп на підставі результатів медоглядів учнів.                                                                   До 01.10.2020 року

2.2.   Організувати роботу спеціальних медичних груп щодо охоплення 100% дітей, які за станом здоров’я  потребують зниження фізичного навантаження.

                                                                                           До 01.10.2020 року,   

                                                                                    протягом  2020/2021 н.р.

2.3. Вивчати та розглядати на засіданнях педагогічної ради стан викладання предмета «Фізична культура».                                                        Протягом 2020/2021 н.р. 

2.4. Тримати під контролем своєчасне проходження курсів перепідготовки вчителями фізичної культури.                                                            Протягом 2020/2021 н.р.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                            І.А. Поліщук

 

Н А К А З

02.09.2020 р. № 231

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію та проведення Захисту України

у 10-11-х класах у 2020/2021 навчальному році

 

   На виконання ст. 9 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу», Указу Президента України від 25.10.2002 № 948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 «Про затвердження положень про допризовну підготовку і підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей», інструктивно-методичних  рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо викладання предмету, до Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 406 та з метою забезпечення високого рівня основ захисту України та військово-патріотичного виховання учнів у 2020/2021 навчальному році у закладі освіти учні 10-11 класів вивчають предмет «Захист України» за навчальною програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. № 1407  із тижневим навантаженням – 1,5 години Захист України, 1 година Основи медичних знань (10 клас) та 1,5 години Захист України (11 клас).

   Виходячи із вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

1. Вчителю Захисту України (далі ЗУ), прапорщику у відставці Клочкову М.М., вчителю основ медичних знань Рєзніченко О.В.:

1.1. Організувати з 02 вересня 2020 р. заняття з курсу «Захист України» та «Основ медичних знань» для учнів 10-11 класу, керуватись навчальною  програмою для навчальних закладів системи загальної середньої освіти  «Захист Вітчизни», рівень стандарту, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. № 1407).

2. Розробити календарний план вивчення розділів та тем про­грами із ЗУ й подати його на затвердження ди­ректору закладу до 04 вересня 2020 року.

2.1. Вивчити з учнями заходи безпеки на заняттях із ЗУ, під час проведення стрільб з  пневматичної зброї, користування  пневматичною гвинтівкою і набоями, прийняти залік під розписку до 18 вересня 2020 року.

2.2. На заняття із ЗУ (за винятком контрольних та комплексних занять) виділяти по 1,5 годині 1 раз на тиждень з урахуванням необ­хідності повного та якісного виконання програми до травня 2021 р. в 10-11 класах.

2.3. 3-х денні (18 годин) навчально-польові заняття (збори) та навчально-тренувальні заняття провести на базі навчального закладу з учнями 11 класу наприкінці ІІ семестру 2020-2021 навчального року, під час яких виконати початкові вправи зі стрільби бойовими патронами з автомата Калашникова.

2.4. На заняттях із ЗУ встановити форму одягу для юнаків шкільну. На практичних заняттях у полі чи в стрілецькому тирі форму одягу встановити спортивну, темного кольору з головними уборами відповідно до сезону. Дівчатам на спільних заняттях із цивільного захисту заборонити носіння сережок, кліпсів, каблучок, щоб запобігти ушкодженням під час тренувань із засобами захисту органів дихання та шкіри.

2.5. Екі­пірування учнів на навчально-польових заняттях: макет автомата, протигаз, мала піхотна лопатка, 2 бол­ванки гранат, фляга для питної води.

2.6. На заняттях із ЗУ вимагати від юнаків охайної зачіски.

2.7. Стрільби з пневматичної гвинтівки проводити з учнями 10—11-х класів у стрілецькому тирі.

2.8. Після закінчення вивчення курсу ЗУ провести військово-спортивне свято. План підготовки і проведення свята подати на затвердження заступнику директора з виховної роботи Крупновій О.О. до 14 квітня 2021 року.

2.9. Подавати проекти наказів з проведення стрільб на затвердження напередодні дня стрільб. Аналіз результатів їх проведення подавати до навчальної частини.

3. З метою забезпечення більш організованого проведення за­нять та формування в учнів практичних навичок під час виконання вимог статутів класи на заняттях називати навчальними відділен­нями:

10 — 1-м відділенням; 11 — 2-м відділенням.

3.1. Командирами відділень призначити:

у 10 кл. – Пшеничного Максима;

у 11 кл. – Мимрука Данила.

3.2. Місця керівників відділень у строю визначити відповідно до статей Стройового статуту ЗСУ.

4. Для підвищення рівня особистої підготовки викладача ЗУ, вчителя фізкультури та викладача ОМЗ, їхньої методичної майстер­ності, пропагування та впровадження перспективного досвіду освітньої роботи з учнями включити  вчителів у ММО вчителів фізичної культури та Захисту Вітчизни.

5. Заступнику директора з виховної роботи Крупновій О.О.:

5.1. Військово-патріотичне виховання учнів здійснювати відпо­відно до плану роботи закладу освіти.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

6.1. День Цивільного Захисту підготувати і провести у травні 2021 року. План підготовки і проведення Дня цивільного захисту і об’єктового тренування подати на затвердження директору закладу до 14 квітня 2021 р.

6.2. Для вдосконалення навчально-методичної бази, підвищення рівня педагогічної майстерності й складання методичних розробок затвердити один день на тиждень (четвер) як методичний день ви­кладача ЗВ Клочкова М.М.

7.  Відповідальним за облік, збереження пневматичної зброї та набоїв до неї призначити викладача ЗУ Клочкова М.М.

7.1. Зброю зберігати відповідно до вимог Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС України від 21.08.1998 № 622, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.1998 р. за № 637/3077.  

8. Контроль за викладанням предмета покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В

9. Наказ довести до відома учнів 10-11 класів та вчителів закладу освіти.

                                                                                                                         До 03.09.2020 р.

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                                  Директор закладу                            І.А. Поліщук

 

 

Н А К А З

02.09.2020 р. № 230

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про охоплення учнів 10-го  

класу профільним навчанням

 

   Відповідно до Освітньої програми Томинобалківського закладу повної загальної середньої освіти Білозерської селищної ради Херсонської області, навчального плану на 2020-2021   навчальний рік, рішення педагогічної ради-онлайн № 11 протокол № 12 від 14.04.2020 року, що охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову, де передбачені години на вивчення окремих предметів інваріантної складової, упровадження курсів за вибором, для учнів 10-го класу організовано навчання за біолого-хімічним профілем. Всього профільним навчанням охоплено всіх учнів, що становить 100 % від загальної кількості учнів 10-го класу.

Враховуючи вищесказане, 

 

НАКАЗУЮ:

1. Вчителям біології і екології Козарик О.О. та хімії Рєзніченко О.В.:

1.1. Забезпечити якісне викладання навчальних предметів відповідно до обраного профілю.

1.2. Впроваджувати в практику роботи інноваційні технології, сучасні форми і методи навчання з метою активізації розумової діяльності учнів, підвищенню інтересу до вивчення предметів, розвитку критичного мислення.

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

2.1. Проаналізувати рівень досягнень учнів 10 класу з кожного предмета за І семестр.

До 22.01.2021 р.

2.2. Забезпечити виконання Державного стандарту освіти щодо викладання навчальних предметів, що передбачені навчальними планами.

2.3. При розподілі годин варіативної складової робочого навчального плану на 2021-2022   навчальний рік враховувати інтереси, побажання та потреби учнів 10 класу, батьків, а також можливості закладу освіти.

2.4. Провести анкетування учнів 10 класу, їх батьків щодо охоплення профільним навчанням у 2021-2022 навчальному році. Довести до відома результати анкет до учнів, батьків та вчителів.                                                                                                                    До 21.05.2021 р.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                             І.А. Поліщук

Н А К А З

31.08.2020 р. № 204

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про затвердження заходів з

безпеки життєдіяльності здобувачів освіти

 

   У зв'язку з початком 2020-2021 навчального року, для створення здорових і безпечних умов праці, проведення освітнього процесу та створення єдиної системи управління безпекою життєдіяльності закладу освіти, на виконання вимог Закону України “Про охорону праці”, „Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти”, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017. р. № 1669, з метою профілактики травматизму

  

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

- заходи з профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (додаток 1);

- заходи щодо запобігання травматизму під час освітнього процесу (додаток 2);

- заходи щодо запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму (додаток 3).

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В. до 14.09.2020 р.:

2.1. Забезпечити виконання зазначених заходів.

2.2. Надрукувати та вивісити заходи на стенді з охорони праці в закладі освіти.

2.3. Провести організаційну роботу по розподілу обов’язків з охорони праці між працівниками закладу у 2020-2021 навчальному році.

2.4. Звіти про нещасні випадки, що сталися з учнями та працівниками під час освітнього процесу та травматизм невиробничого характеру, подавати щоквартально (за рік) до 5 числа першого місяця наступного кварталу.

3. Завгоспу закладу Самойленко Л.В.:

3.1. Забезпечити виконання зазначених заходів.                                                     Постійно

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

 

Директор закладу                             І.А. Поліщук

 


Додаток 1

до наказу від  31.08.2020 р. № 204

З А Х О Д И

З ПРОФІЛАКТИКИ ПОБУТОВОГО ТРАВМАТИЗМУ

СЕРЕД ПЕДАГОГІЧНОГО ТА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВІВ

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

 

1

Провести заняття серед педагогічного і технічного персоналу закладу на тему „Профілактика побутового травматизму”

Серпень

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

2

Провести бесіди серед педагогічного та технічного персоналу закладу щодо запобігання побутового травматизму в житлових та підсобних приміщеннях, присадибних ділянках, у місцях відпочинку та можливого перебування людей

1 раз на квартал

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

3

Регулярно проводити бесіди серед учнівського колективу на тему: „Профілактика побутового травматизму”

1 раз на місяць

Класні керівники

1-11 класів

 

4

Організувати постійно діючі виставки дитячих малюнків та газет

 

1 раз на півріччя

Заступник директора з виховної роботи

 

5

Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків з профілактики побутового травматизму

Батьківські збори

Класні керівники 1-11 класів

 

6

Створити папку учнівських повідомлень про нещасні випадки у побуті

Постійно

Адміністрація

           

Додаток 2

до наказу від 31.08.2020 р. № 204

З А Х О Д И

ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ПОБУТОВОГО ТРАВМАТИЗМУ

СЕРЕД ПЕДАГОГІЧНОГО ТА УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВІВ

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

 

1

Провести бесіди з метою запобігання дитячого травматизму під час перерв серед учнів 1-11 класів

Початок чверті

1 раз на місяць

Класні керівники

 

2

Під час вивчення предмету „Основи здоров¢я ” звернути увагу на поведінку учнів на вулиці, в транспорті

За планом

Учитель основ здоров¢я

 

3

Проводити інструктажі з техніки безпеки під час уроків фізичного виховання

На кожному уроці

Вчителі фізичного виховання

 

4

Серед учнів 1-4 класів провести єдиний урок на тему правил дорожнього руху

1 вересня

Класоводи

 

5

Провести на батьківських зборах цикл  лекцій щодо запобігання дитячого травматизму

1 раз на чверть

Класні керівники

 

6

Серед учнів 1-4 класів провести гру-конкурс з вивчення ПДР, провести конкурс малюнків; конкурс дитячих робіт; конкурс на кращого читця; конкурс на знання ПДР; диктанти

Березень

 

Травень

Заступник директора закладу з виховної роботи, класні керівники

 

7

Серед учнів 5-6 класів провести урок-гру з правил дорожнього руху

Квітень

 

Заступник директора закладу з виховної роботи,

класні керівники

 

8

Серед учнів 5-7 класів провести конкурс малюнків з вивчення правил дорожнього руху

Травень

Заступник директора закладу з виховної роботи

 

9

Класним керівникам та вчителям фізичного виховання провести аналіз дитячого травматизму протягом чверті

1 раз на чверть

Заступник директора закладу з виховної роботи,  вчителі фізичного виховання

 

Додаток 3

до наказу від 31.08.2020 р. № 204

З А Х О Д И

ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ

ДИТЯЧОГО ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОГО ТРАВМАТИЗМУ

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

1

Ознайомити учнів закладу із Законом України „Про дорожній рух”

На заняттях основ здоров¢я

Учитель основ здоров¢я

2

Згідно із графіком закладу освіти проводити заняття з основ здоров¢я, роз’яснювати необхідні питання відповідно до програми

2 рази на місяць

Учитель основ здоров¢я

3

 Регулярно проводити профілактичну роботу серед учнів 1-11 класів щодо запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму:

-          місячники з ПДР,

-          конкурс на знання правил дорожнього руху,

-          конкурси малюнків та газет,

-          диктанти,

-          збирання матеріалів учнівських повідомлень у методичному кабінеті закладу

1 раз на місяць

 

Заступник з НВР, ВР,

класні керівники, учителі української мови, образотворчого мистецтва

4

Провести на батьківських зборах бесіду щодо запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму

Батьківські збори

Класні керівники

 

 

 

Н А К А З

28.08.2020 р. № 199

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про затвердження індивідуального

навчального плану індивідуальної форми

навчання (педагогічний патронаж) для

учня 5 класу Майорова Олександра

 

   Відповідно до законів України «Про освіту», Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016  № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955)  та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти,

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити індивідуальний навчальний план для Майорова Олександра, учня 5 класу.

2. Покласти особисту відповідальність за перебування учня 5 класу Майорова Олександра у закладі освіти на вчителів-предметників: Шульган В.В. – вівторок, четвер; Парій К.В. – середа; Степаненко І.В., Бевзенко Д.Ф. – п'ятниця.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

3.1. Погодити із батьками (письмово) індивідуальний навчальний план  та розклад навчальних занять.                                                                                           До 04.09.2020 року

3.2. Здійснювати контроль за проведенням індивідуальної форми навчання й оцінюванням навчальних досягнень учня Майорова Олександра.               Протягом навчального року

4. Педагогічним працівникам закладу освіти:

4.1. Розробити та подати на затвердження календарно-тематичне планування для учня 5 класу відповідно до кількості предметів інваріантної частини навчального плану. До 14.09.2020 року

4.2. Вжити заходів щодо виконання у повному обсязі Державного стандарту базової середньої  освіти під час навчання за індивідуальною формою.              Протягом 2020/2021 навчального року

4.3. З метою оцінювання індивідуальних досягнень учня використовувати орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів відповідних навчальних дисциплін.

                                                                                                        Постійно

4.4. Виконання індивідуального навчального плану та програм, навчальні досягнення учня фіксувати в класному журналі встановленого зразка.              Постійно

5. Класному керівнику Бевзенко Д.Ф. за результатами річного оцінювання видати учню Майорову Олександру табель успішності.                                                   28.05.2021 року

6. Практичному психологу Толмач Д.І.:

6.1. Здійснювати психологічний супровід учня 5 класу Майорова Олександра таким чином:

вівторок – 10:10-10:30

п'ятниця – 11:15-11:35

7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

 

 

                             Директор закладу                                                           І.А. Поліщук

Н А К А З

25.08.2020 р. № 192

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про затвердження персонального складу

та розподіл навчального навантаження

педагогічних працівників, які будуть

здійснювати навчання учня 5 класу

Майорова Олександра за індивідуальною формою

(педагогічний патронаж) у 2020-2021 навчальному році

 

   Відповідно до закону України «Про освіту», Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016  № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955)  та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти,

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити персональний склад та розподілити навчальне навантаження педагогічних працівників, які будуть здійснювати навчання учня 5 класу за індивідуальною формою (педагогічний патронаж) в 2020/2021 навчальному році (Додаток 1).

2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

 

                             Директор закладу                                                           І.А. Поліщук

Додаток 1

до наказу від 25.08.2020 року № 192

Персональний склад педагогічних працівників,

 які будуть здійснювати навчання учня 5 класу за індивідуальною формою

(педагогічний патронаж) в 2020/2021 навчальному році

 

Клас

Прізвище  та  ім’я учня

Перелік  навчальних  предметів

Прізвище, ім’я по  батькові  вчителя

Фахова  освіта

Кіль-кість  годин

 

5

Майоров Олександр 

Українська мова

Українська література

Іноз. мова (англійська)

Зарубіжна література

Історія України

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

Математика

Природознавство

Інформатика

Основи здоров'я

Шульган В.В.

Шульган В.В.

Степаненко І.В.

Степаненко І.В.

Парій К.В.

Бевзенко Д.Ф.

Бевзенко Д.Ф.

Шульган В.В.

Парій К.В.

Шульган В.В.

Бевзенко Д.Ф.

Вчит. початкових  класів

Вчит. початкових  класів

Вчит. англійської мови

Вчит. англійської мови

Вчитель-логопед

Вч. трудового навчання

Вч. трудового навчання

Вчит. початкових  класів

Вчитель-логопед

Вчит. початкових класів

Вч. трудового навчання

1,1

0,7

1

0,9

0,8

0,3

0,3

1,4

0,8

0,4

0,3

 Н А К А З

25.08.2020 р. № 194

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про вимоги щодо ведення

ділової документації  закладу освіти (класних

журналів, особових справ учнів)

 

   Відповідно до Інструкції з ведення ділової документації, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 11.10.2018 № 345, наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 № 1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів 1 класу Нової української школи», від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів», від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів ЗНЗ» та з метою забезпечення правильної та чіткої роботи працівників освіти із класними журналами та діловою документацією

 

НАКАЗУЮ:

1. Покласти відповідальність за класні журнали 1-11 класів на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

2. Покласти відповідальність за журнали для індивідуальної форми навчання на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

3. Покласти відповідальність за журнали груп продовженого дня на заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

4. Покласти відповідальність за журнали гурткової роботи на заступника директора з виховної роботи Крупнову О.О.

5. Покласти відповідальність за стан класного журналу та його правильне оформлення на класного керівника.

6. Покласти особисту відповідальність за своєчасність, стан та достовірність записів у класному журналі на класного керівника та вчителя-предметника.

7. Покласти відповідальність за ведення книги обліку учнів на секретаря закладу освіти Щетиніну Ю.П.

8. Покласти відповідальність за ведення особових справ учнів на класних керівників.

9. Покласти відповідальність за збереження та правильне ведення особових справ у закладі освіти на секретаря закладу освіти.

10. Педагогічним працівникам:

10.1. Повторно опрацювати та здійснювати записи у класному журналі відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».                                                                           До 04.09.2020 року/Постійно

10.2. Повторно опрацювати та здійснювати записи у класному журналі відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів ЗНЗ».   

                                                                                             До 04.09.2020 року/Постійно

10.3. Не допускати на сторінках журналу будь-яких виправлень гумкою чи коректором.           

                                                                                                                                     Постійно

10.4. Здійснювати об'єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів.            Постійно

10.5. Реагувати на зауваження заступника директора з навчально-виховної роботи після перевірки та усувати їх у триденний термін.

10.6. Записи до класних журналів здійснювати за розкладом.                              Постійно

11. Класним керівникам 1-11 класів відмічати відсутність учнів на заняттях.    Щодня

12. Класному керівнику 1 класу Шульган В.В. опрацювати та здійснювати записи у класному журналі відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 № 1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів 1 класу Нової української школи».            До 04.09.2020 року/Постійно

13. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В. узагальнювати наказом по закладу освіти результати перевірок ведення класних журналів учителями-предметниками та класними керівниками.                                                  Згідно графіка

14. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор закладу                                        І.А. Поліщук

Download
Про стан виконання навчальних програм за
Adobe Acrobat Document 81.7 KB
Download
Про стан виконання Закону України Про мо
Adobe Acrobat Document 76.3 KB

Семінар-практикум

та засідання методичного об’єднання

для вчителів філологічного напрямку 

   

       Згідно плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді і спорту Білозерської РДА 31 січня 2018 року у Томинобалківському закладі загальної середньої освіти було проведено семінар-практикум та засідання методичного об’єднання для вчителів філологічного напрямку (англійська та українська мова, українська та зарубіжна література) на тему «Робота шкільного методичного об’єднання по підвищенню фахової майстерності педагогів». Основною метою семінару було ознайомлення із методами шляхами підвищення фахової майстерності педагогів в умовах Нової української школи.

   Методист відділу освіти, молоді та спорту Павлюк Алла Володимирівна ознайомила учасників семінару-практикуму з планом та метою його роботи, зазначивши, що сучасний урок англійської мови повинен бути максимально унаочнений, з використанням інформаційних технологій, носити комунікативну та соціокультурну направленість.

   У ході семінару учасниками розглянуто ряд питань, а саме:

-         Робота шкільного методичного об’єднання по підвищенню фахової майстерності педагогів (Степаненко І.В., вчитель англійської мови  Томинобалківського закладу загальної середньої освіти);

-         Концепція мовної інтерференції на уроках англійської та іспанської мов (Булдакова Н.В., учитель англійської мови Білозерського закладу загальної середньої освіти № 2 ім. Богдана Хмельницького);

-          Новий закон України «Про освіту». Які зміни очікують заклади освіти?»;

        Про реалізацію обласної науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» у 2017-2018 навчальному році (результативно-оцінювальний етап);

        Якісна підготовка здобувачів освіти 11 класів до проходження ЗНО;

        Про результати участі здобувачів освіти у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсах;

        Хвилинка психологічного розвантаження «Ліки для педагога-трудоголіка» (Павлюк А.В., методист РМК).

   Практичний блок семінару-практикуму складався із майстер-класу у рамках Пілотного проекту Нової української школи на тему «Реалізація інтегрованого підходу в початковій освіті у Концепції Нової української школи», проведеного вчителем англійської мови Чорнобаївського НВК Дембровською Н.А. Учасники семінару-практикуму ознайомилися з інноваційними видами діяльності щодо викладання англійської мови у початковій школі в умовах упровадження Концепції Нової української школи. Зокрема:

1.     Creating Positive Learning Environment.

2.     Giving the Instructions.

3.     TPR activities (Total Physical Response).

 

   З метою виявлення рівня ефективності проведеного заходу для вчителів філологічного напрямку методистом РМК Аллою Володимирівною було запропоновано анкетування. Також учасникам семінару-практикуму було надано методичні рекомендації щодо викладання навчальних дисциплін філологічного напрямку у 2018-2019 навчальному році.

Семінар-практикум

для вчителів художньо-естетичного циклу

    Згідно плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді і спорту Білозерської РДА 21 грудня 2017 року у Томинобалківській ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено семінар-практикум для вчителів художньо-естетичного циклу (образотворче та музичне мистецтво, художня культура) на тему «Творчо-пошукова діяльність вчителя як важлива складова роботи вчителя художньо-естетичного циклу». Основною метою семінару було ознайомлення із методами формування самоосвіти педагогічних працівників у сучасних умовах.

   Методист відділу освіти, молоді та спорту Терещенко Т.О. ознайомила учасників семінару-практикуму з планом та метою його роботи, зазначивши, що мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, а, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів.

   У ході семінару учасниками розглянуто ряд питань, а саме:

-         Шляхи формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогічних працівників з метою забезпечення якісної освіти (Бевзенко Д.Ф., вчитель образотворчого мистецтва  Томинобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів);

-         Роль вчителя художньо-естетичного циклу у становленні успішної особистості (Маценко В.В., учитель музичного мистецтва Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3);

-          Корекційно-розвивальна робота на уроках художньо-естетичного циклу (Толмач Д.І., практичний психолог Томинобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів).

   Практичний блок семінару складався із майстер-класу уроку художньої культури в 11 класі на тему «Японський театр. Театр Но: єдність драми, танцю та речитативу. Театр кабукі», проведеного вчителем художньої культури Томинобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Рєзніченко О.В. Учасники семінару ознайомилися з інноваційними підходами до викладання художньої культури.

   З метою виявлення рівня творчого потенціалу вчителів художньо-естетичного циклу методистом було проведено тестування.